Právo klienta na kvalitu služby

Klient má právo na kvalitní právní služby. Advokát je povinen chránit a prosazovat jeho práva a oprávněné zájmy, je povinnen řídit se jeho pokyny. Pokyn klienta není závazný jen tehdy, je-li v rozporu s právním nebo stavovským předpisem; o tom je advokát povinen klienta přiměřeně poučit pokud taková situace nastane.

Je povinností advokáta využívat důsledně všechny zákonné prostředky a v jejich rámci uplatnit v zájmu klienta vše, co podle svého přesvědčení pokládá za prospěšné věci či zájmu klienta.

Naší zásadou je udržovat s klientem kontakt tak, aby byl stále informován o postupu řešení problému, který nám svěřil. Při veškeré komunikaci s klientem je však pro nás zásadní zachování důvěrnosti vzájemného vztahu. Advokát je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s poskytováním právních služeb, ať již přímo od klienta či nepřímo.

Povinnosti mlčenlivosti má advokát ze zákona a zprostit jí jej může pouze klient sám nebo po jeho smrti či zániku právní nástupce klienta; má-li klient více právních nástupců, pak ke zproštění advokáta povinnosti mlčenlivosti je potřebný souhlasný projev všech právních nástupců klienta.

Je také prioritní zásadou naší kanceláře, aby veškeré dokumenty klientů, písemné či jiné informační materiály související s jejich kauzou byly náležitě zabezpečeny.

Za součást kvality služby považujeme i to, že klient je pravidelně a včas informován o předpokládaných nákladech na řešení kauzy, případně i o tom, že dle našeho názoru by další pokračování v určtém postupu bylo pro klienta nehospodárné či finančně neúnosné.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.